一只兔子

🖤💗永远喜欢中文

Beautiful Little Things

写给大薛的歌...

试听链接:https://kg.qq.com/node/play?s=UrS-t2UpXpI9VUrQ


《Beautiful Little Things》


Try to write our symphony
想写一段专属于我们的旋律

Try to be your company
想成为你的陪伴

I'm trying to tell you
我想告诉你

Tell you that I miss you
我想你


I miss the way you say my name
我想念你说我名字的方式

I miss our giggles on the train when we went to Paris
我想念我们一起坐火车时两人的笑声

To find the ways to be fearless
一路向巴黎,去学习如何爱得无畏


I've drawn the crinkles by your eyes when you smile
我画过你笑起来时眼角的细纹

You've sung for me when I couldn't sleep
你也在我无法入眠时唱歌哄我入睡

Together we've listened the sound of the rain
我们也一起去听过下雨的声音

But there are other things I wanna do, I haven't done
但是还有一些我很想做却没有做的事情


Want to write our symphony
想写一段专属于我们的旋律

Want to be your company
想成为你的陪伴

I want to tell you
我想告诉你

Tell you that I love you
我爱你


But you say the words before I say
但是你先说了我想说的

You get down on one knee and say ‘Please marry me’ 
你单膝跪地,说“和我结婚吧”

Such a beautiful scene
那是多么美好的场景啊


And when we get old and walk slowly
当我们老了,走路都变得慢慢的

You still love me hard and deeply
你却依然深深爱着我,热情不减

And I can still remember all of our beautiful little things
我也依然能记得我们之间发生过的所有美好的点点滴滴


🌸


评论(22)

热度(56)

  1. 共1人收藏了此文字
只展示最近三个月数据
©一只兔子 | Powered by LOFTER